Nazywam się Aleksandra Stanulewicz i pierwszy masaż twarzy wykonałam 23 lata temu. Moja podróż rozpoczęła się w czasach, gdy kawitacja była nowością, a zabiegi aparaturowe dopiero pojawiały się w gabinetach. Jako kosmetolożka przeszłam przez wiele metod pracy z twarzą, jednak to dotyk jest narzędziem, któremu ufam najbardziej –jest to moja droga do holistycznej pracy z człowiekiem.
Prowadzę salon KREM I DOTYK®, gdzie wraz z zespołem 12 doświadczonych specjalistów troszczymy się o piękno i zdrowie naszych klientów. Co miesiąc odwiedza nas ponad 600 osób, szukających profesjonalnej opieki i wyjątkowych efektów.
Z pasją i zaangażowaniem uczę sztuki masażu przez świadomą pracę z twarzą – z intencją, uważnością i pełnym szacunkiem do indywidualnych potrzeb każdej osoby. Jeśli pragniesz poznać moc dotyku, zapraszam serdecznie :)
Zanim wybierzesz swojego nauczyciela masażu, sprawdź, jakie kompetencje ma osoba, która będzie Cię uczyć. Od kogo i jak długo się uczyła, czy sama pracuje z klientami, jakie ma doświadczenie.
Moje podejście do nauczania opiera się na pełnej transparentności. Chętnie dzielę się tym, od kogo czerpałam wiedzę i jakie szkolenia ukończyłam. Jednak to codzienna praca z klientami była i jest moim największym nauczycielem.
Dzielę się wiedzą, którą sama sprawdziłam w codziennej pracy z klientami. Pokazuję nie tylko to, co działa, ale też kiedy masaż może nie przynieść oczekiwanych efektów. Nie uczę marketingowych sztuczek, tylko sprawdzonych technik. Wiem, że kursanci inwestują swój czas i pieniądze – dlatego chcę dawać im wiedzę, która naprawdę ma wartość.
Uczę technik, które są skuteczne i bezpieczne – zarówno dla klienta, jak i dla osoby wykonującej masaż. Duży nacisk kładę na przeciwwskazania, prawidłowe ułożenie dłoni i ergonomię pracy, żeby zabiegi były profesjonalne i komfortowe.
Nie uczę "na raz" – zachęcam do praktyki, myślenia, analizy, szukania własnych rozwiązań i budowania swojego stylu. Pokazuję, jak łączyć masaż z innymi usługami, żeby się wyróżnić, zbudować swoją markę i przyciągnąć lojalnych klientów.